ČSA
ČSA
Létání s Českými Aeroliniemi
Podělte se s námi o Vaše zkušenosti při létání s ČSA.
Dobrý den, rád bych se podělil o bohužel špatnou zkušenost z ČSA. Letěl jsem po dlouhé době s ČSA na dovolenou s přítelkyní do Španělska. Na internetu jsem se dočetl, že máme mít váhu na zavazadlo do 20kg. S tím jsem počítal, bohužel na odbavování nám sdělili, že do této destinace je limit pouze 15kg na zavazadlo. Domluvili jsme se tedy na jednom zavazadle pro dvě osoby a s váhovým limitem (do 30kg) jsme se vešli. Problém byl při návratu ze Španělska. Nejen, že zástupce firmy ČSA nám tvrdil, že v ceně letenky nemáme zakuopené žádné zavazadlo, ale po 20minutové debatě s kolegyní (vše ve španělštině) nám naúčtovali 40EUR poplatek za daný kufr s možností stížnosti na druhé straně letiště, což bychom už samozřejně nestihli a letadlo by odletělo bez nás. Mám tedy s ČSA velmi špatnou zkušenost a bohužel se z kvalitní společnosti stává (i když ne cenou) „levný“ charter…
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Včera jsem letěl s ČSA z Moskvy. Let Aeroflotu kooperovaný s OK. Cesta do Moskvy s Aeroflotem s občerstvením zdarma, zpět v kooperovaném letu s ČSA ani sklenka vody zdarma. Tu si můžete koupit na palubě za 2EURA nebo 60Kč. ČSA styďte se, že neumíte nabídnout ani vodu zdarma a u toho co nabízíte používáte kurz 1:30… Styďte se. Když jsem s Vámi létával v minulosti do New Yorku bývali jste super, ale dnes si dám velký pozor, aby žádný z mých dalších letů nebyl s ČSA (ani kooperovaný).
Odpovědět | Citovat příspěvěk
PRG – KSC S CSA som letel po dlhsej dobe….proste hroza.Lietadlo zazilo snad este Gotwalda.Nemalo ani znaky csa hoci to bol let csa, takze kvoli fin.problemom si musia prenajimat taketo stare sroty..Do litadla som nastupoval ozaj s obavami.Dalsim velmi nemilym prekvapenim bola letuska.Pani si na cestujucich asi lieci nejaky svoj mindrak, ale naozaj velka neochota a s cestujucimi sa bavi dost neprofesionalne.Cena letenky absolutne nezodpoveda komfortu a urovni letu.Tento let bol jedna nocna mora.Je to smutne, ze nizkonakladovka ma ovela lepsie stroje aj personal.Neviem preco by som mal v buducnosti platit vela a dostat malo, ked inde mozem zaplatit menej a dostat viac.Ak CSA bude nadalej lietat takymito srotmi je len otazka casu, kedy im padne lietadlo.
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Létám několikrát ročně s nejrůznějšími společnostmi. Dříve jsem s ČSA létal rád, považoval jsem tuto společnost za kvalitní. Nyní jsem využil nastřádaných mílí, objednal bonusové letenky a s ČSA jsme vyrazili na předvánoční víkend. Jedno zklamání následovalo za druhým: Odbavili jsme se v předvečer odletu elektronicky a v celku bez problémů – pominu-li drobnosti, jako že odbavovací formulář vyžaduje zadat číslo letenky jinak naformátované, než je na letence (je tak obtížné ignorovat ve formuláři zadané mezery?), některé stránky ČSA hlásí chyby nebo propadlé certifikáty… Ostudné, ale budiž. V sobotu časně ráno jsme tedy na letišti chtěli „jen“ odevzdat kufr. Byla obsazená s bídou třetina přepážek a u nich neskutečná fronta, zmatek, žádné informace. Zjevně by někdo musel chtít vyjít zákazníkům vstříc a odbavovat lety, které mají odletět dřív, samostatně… Nebo dokonce umožnit odbaveným cestujícím jen odevzdat kufr u drop-off přepážky. Dobře, i tohle bylo díky nároku na přednostní odbavení možné přejít s údivem, ale ještě by se to dalo považovat jen za projev nepozornosti. Deset minut poté, co jsme měli nastupovat do letadla, jsme se konečně dozvěděli, že odlet bude opožděn. A po dalším čekání nám oznámili, že let je zrušen. Inu, stane se. Náhradní let: za pět hodin. Dostali jsme poukaz na 200,- Kč – když si doplatíte, koupíte za to na letišti dokonce i snídani. Co se dá dělat. Místo plánované prohlídky města jsme si četli průvodce… Odlet náhradního spoje se po deseti minutách odsouval, takže i tento spoj odletěl téměř o hodinu později. Prý špatné počasí – ano, bylo kolem nuly a padal déšť se sněhem. Uvažte, že by v polovině prosince mohla být zima, se přece nedá předvídat a provoz tomu přizpůsobit… A opravdu otřesný zážitek nastal po nástupu do letadla: jak jsem už napsal, létám několikrát do roka; tak špinavý interiér s mnoho týdnů nesetřenou špínou jsem snad ještě neviděl. Obědvat jsme chtěli v cílovém městě a hodně jsme se na to těšili. Vinou zpoždění z tohoto plánu samozřejmě sešlo, ale dostali jsme oběd od ČSA: pytlík slaných sušenek, který nejde roztrhnout. A ke kávě mi letuška na slušné požádání neochotně podala i vodu. Chtěli jsme být v cíli časně dopoledne, projít město, zajít na oběd. Realita: Přistáli jsme, co nejrychleji odvezli zavazadla do hotelu… a za soumraku konečně vyšli do ulic. Cesta dlouhá 600 km nám od příchodu na letiště do odchodu z letiště trvala 8 hodin. Čas ve městě se příjemně vydařil – do této části výletu nám, naštěstí, ČSA nemohly zasáhnout. Skoro bychom zapomněli, že jsme z naplánovaného programu o notnou část liknavostí dopravce přišli. V neděli večer zpět na letiště. Nebudu to protahovat: let zpožděn o dvě hodiny, informace na poslední chvíli. Dělal jsem si legraci, že zpoždění letu omluví tím, že letadlo pozdě přiletělo (kdopak za to asi může – nezorganizovala to špatně nějaká letecká společnost?). Světe div se: omluvili se, že letíme pozdě, neboť letadlo pozdě přiletělo… Už jsme se tomu jenom smáli. Musím uznat, že tentokrát bylo letadlo čisté. Stévardi dávali najevo, že už za sebou mají dlouhý den, k večeři opět neroztrhnutelný pytlík slaných krekrů… V podstatě nám všichni dávali na jevo, že jim jsou pasažéři šuma fuk. Zpoždění jsou pro ČSA evidentně normou, cestující s ním zřejmě má dle filozofie této společnosti počítat. Koho by tedy zajímalo, že velká část z lidí na palubě musí změnit program, přijde o to, nač se těšil, utrácí peníze, aby z dálky po telefonu přeorganizoval hlídání dětí doma či změnil, co měl domluveno? Jsem z toho smutný. Vše ostatní klapalo: počínaje tolikrát pomlouvanými taxikáři, přes fantastický hotel, milé lidi v hospůdkách. ČSA zkazily, co mohly. Je mi líto, že tato společnost nese ve jméně slovo „české“. Znám spoustu poctivých českých podnikatelů, kteří si svých zákazníků váží a kteří poskytují kvalitní služby. Přestávám sbírat míle do programu OK Plus. A „České“ aerolinie by udělaly nejlépe, kdyby změnily své obchodní jméno, aby přestaly Čechům a Češkám dělat ostudu.
Odpovědět | Citovat příspěvěk
S CSA letam casto a jsem moc spokojeny.Letaji vetsinou nacas.Ted,co snizili ceny letenek pro mne neni lepsi volba.Letel jsem i se Smart wings,ale to je des,bes.Zpozdeni,neochota,neznalost…M
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Chápu, ČSA dobrý, ale ta cena letenek….radši nízkonákladovky
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Kdybych měl víc peněz, tak taky určitě létám s ČSA. Je to přece jenom naše národní společnost…. Protože jsem ale chudý student, tak létám s nízkonákladovkama:-))))
Odpovědět | Citovat příspěvěk
jojo taky s nimi lítám ráda, i když jsou letenky dražší než u jiných společností, ale to mi nevadí:)
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Já právě patřím k těm lidem, kteří si radši připlatí a neradi cestují s nízkonákladovou společnost a když to jde, vždy se snažím vyhledat lety s ČSA než s kymkoliv jinym. Na ČSA nedám dopustit!
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Také si myslím, že jsou někdy letenky zbytečně předražené. Raději využiji nabídky nízkonákladových společností a oželím občerstvení na palubě zadarmo, než zbytečně letět za takové peníze, ale chápu, že někteří z Vás ocení komfort a jídlo a pití zdarma a rádi si za to připlatí
Odpovědět | Citovat příspěvěk
CSA je dobra spolecnost, ale na evropske lety mi prijde predrazena, stejne tak ja vnitrostatni lety. Ale jinak pohodli a komfort je vyhovujici.
Odpovědět | Citovat příspěvěk
S ČSA jsem poprvé letěla před 8 lety do Kanady a byla jsem velice spokojená. Hlavně s personálem na palubě který byl velice vstřícný a ochotný i s veškerým komfortem. Musím reagovat na příspěvek pana Alexeje, nevím sice jak je to v tuto chvíli s jídlem, ale pro mě je důležitější přátelská atmosféra na palubě, než to, jestli si zaplatím za pivo. Je možné, že se jídlo zhoršilo, to nemohu v tuto chvíli posoudit, ale já jsem byla velice spokojená.
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Od 1.února ČSA nabízejí na palubě pivo, víno a coca colu zdarma. Zůstává také výběr džusů a horkých nápojů- čaje a kávy. Lukáš
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Litam pravidelne s CSA, a bohuzel jidlo na palube je cim dal tim horsi. Pred 5 lety clovek tam dostal teply obed a pivo, pred 2 lety pivo porad bylo, ale jidlo uz je hnusny, ted je i pivo za priplatek…
Odpovědět | Citovat příspěvěk
ČSA je leteckou společností s více než osmdesátiletou tradicí na našem trhu. ČSA přepravuje cestující na pravidelných linkách a nabízí spojení do 104 destinací ve 44 zemích světa. Flotilu Českých aerolinií tvoří 49 moderních a bezpečných letadel. Pro vaše cesty do jednotlivých koutů světa používají letadla od tří výrobců – Airbus, Boeing a ATR. Kromě přepravy osob a nákladu zajišťují odbavení cestujících a letadel. Díky špičkovému vybavení a zkušenému personálu odbavují každoročně zhruba 60% všech cestujících na letišti Praha – Ruzyně jak na vlastní linky,tak na lety dalších společností. Levneletenky.cz
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Možnost ponechat komentáře je dočasně zakázána
ČSA
Létání s Českými Aeroliniemi
Podělte se s námi o Vaše zkušenosti při létání s ČSA.
Dobrý den, rád bych se podělil o bohužel špatnou zkušenost z ČSA. Letěl jsem po dlouhé době s ČSA na dovolenou s přítelkyní do Španělska. Na internetu jsem se dočetl, že máme mít váhu na zavazadlo do 20kg. S tím jsem počítal, bohužel na odbavování nám sdělili, že do této destinace je limit pouze 15kg na zavazadlo. Domluvili jsme se tedy na jednom zavazadle pro dvě osoby a s váhovým limitem (do 30kg) jsme se vešli. Problém byl při návratu ze Španělska. Nejen, že zástupce firmy ČSA nám tvrdil, že v ceně letenky nemáme zakuopené žádné zavazadlo, ale po 20minutové debatě s kolegyní (vše ve španělštině) nám naúčtovali 40EUR poplatek za daný kufr s možností stížnosti na druhé straně letiště, což bychom už samozřejně nestihli a letadlo by odletělo bez nás. Mám tedy s ČSA velmi špatnou zkušenost a bohužel se z kvalitní společnosti stává (i když ne cenou) „levný“ charter…
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Včera jsem letěl s ČSA z Moskvy. Let Aeroflotu kooperovaný s OK. Cesta do Moskvy s Aeroflotem s občerstvením zdarma, zpět v kooperovaném letu s ČSA ani sklenka vody zdarma. Tu si můžete koupit na palubě za 2EURA nebo 60Kč. ČSA styďte se, že neumíte nabídnout ani vodu zdarma a u toho co nabízíte používáte kurz 1:30… Styďte se. Když jsem s Vámi létával v minulosti do New Yorku bývali jste super, ale dnes si dám velký pozor, aby žádný z mých dalších letů nebyl s ČSA (ani kooperovaný).
Odpovědět | Citovat příspěvěk
PRG – KSC S CSA som letel po dlhsej dobe….proste hroza.Lietadlo zazilo snad este Gotwalda.Nemalo ani znaky csa hoci to bol let csa, takze kvoli fin.problemom si musia prenajimat taketo stare sroty..Do litadla som nastupoval ozaj s obavami.Dalsim velmi nemilym prekvapenim bola letuska.Pani si na cestujucich asi lieci nejaky svoj mindrak, ale naozaj velka neochota a s cestujucimi sa bavi dost neprofesionalne.Cena letenky absolutne nezodpoveda komfortu a urovni letu.Tento let bol jedna nocna mora.Je to smutne, ze nizkonakladovka ma ovela lepsie stroje aj personal.Neviem preco by som mal v buducnosti platit vela a dostat malo, ked inde mozem zaplatit menej a dostat viac.Ak CSA bude nadalej lietat takymito srotmi je len otazka casu, kedy im padne lietadlo.
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Létám několikrát ročně s nejrůznějšími společnostmi. Dříve jsem s ČSA létal rád, považoval jsem tuto společnost za kvalitní. Nyní jsem využil nastřádaných mílí, objednal bonusové letenky a s ČSA jsme vyrazili na předvánoční víkend. Jedno zklamání následovalo za druhým: Odbavili jsme se v předvečer odletu elektronicky a v celku bez problémů – pominu-li drobnosti, jako že odbavovací formulář vyžaduje zadat číslo letenky jinak naformátované, než je na letence (je tak obtížné ignorovat ve formuláři zadané mezery?), některé stránky ČSA hlásí chyby nebo propadlé certifikáty… Ostudné, ale budiž. V sobotu časně ráno jsme tedy na letišti chtěli „jen“ odevzdat kufr. Byla obsazená s bídou třetina přepážek a u nich neskutečná fronta, zmatek, žádné informace. Zjevně by někdo musel chtít vyjít zákazníkům vstříc a odbavovat lety, které mají odletět dřív, samostatně… Nebo dokonce umožnit odbaveným cestujícím jen odevzdat kufr u drop-off přepážky. Dobře, i tohle bylo díky nároku na přednostní odbavení možné přejít s údivem, ale ještě by se to dalo považovat jen za projev nepozornosti. Deset minut poté, co jsme měli nastupovat do letadla, jsme se konečně dozvěděli, že odlet bude opožděn. A po dalším čekání nám oznámili, že let je zrušen. Inu, stane se. Náhradní let: za pět hodin. Dostali jsme poukaz na 200,- Kč – když si doplatíte, koupíte za to na letišti dokonce i snídani. Co se dá dělat. Místo plánované prohlídky města jsme si četli průvodce… Odlet náhradního spoje se po deseti minutách odsouval, takže i tento spoj odletěl téměř o hodinu později. Prý špatné počasí – ano, bylo kolem nuly a padal déšť se sněhem. Uvažte, že by v polovině prosince mohla být zima, se přece nedá předvídat a provoz tomu přizpůsobit… A opravdu otřesný zážitek nastal po nástupu do letadla: jak jsem už napsal, létám několikrát do roka; tak špinavý interiér s mnoho týdnů nesetřenou špínou jsem snad ještě neviděl. Obědvat jsme chtěli v cílovém městě a hodně jsme se na to těšili. Vinou zpoždění z tohoto plánu samozřejmě sešlo, ale dostali jsme oběd od ČSA: pytlík slaných sušenek, který nejde roztrhnout. A ke kávě mi letuška na slušné požádání neochotně podala i vodu. Chtěli jsme být v cíli časně dopoledne, projít město, zajít na oběd. Realita: Přistáli jsme, co nejrychleji odvezli zavazadla do hotelu… a za soumraku konečně vyšli do ulic. Cesta dlouhá 600 km nám od příchodu na letiště do odchodu z letiště trvala 8 hodin. Čas ve městě se příjemně vydařil – do této části výletu nám, naštěstí, ČSA nemohly zasáhnout. Skoro bychom zapomněli, že jsme z naplánovaného programu o notnou část liknavostí dopravce přišli. V neděli večer zpět na letiště. Nebudu to protahovat: let zpožděn o dvě hodiny, informace na poslední chvíli. Dělal jsem si legraci, že zpoždění letu omluví tím, že letadlo pozdě přiletělo (kdopak za to asi může – nezorganizovala to špatně nějaká letecká společnost?). Světe div se: omluvili se, že letíme pozdě, neboť letadlo pozdě přiletělo… Už jsme se tomu jenom smáli. Musím uznat, že tentokrát bylo letadlo čisté. Stévardi dávali najevo, že už za sebou mají dlouhý den, k večeři opět neroztrhnutelný pytlík slaných krekrů… V podstatě nám všichni dávali na jevo, že jim jsou pasažéři šuma fuk. Zpoždění jsou pro ČSA evidentně normou, cestující s ním zřejmě má dle filozofie této společnosti počítat. Koho by tedy zajímalo, že velká část z lidí na palubě musí změnit program, přijde o to, nač se těšil, utrácí peníze, aby z dálky po telefonu přeorganizoval hlídání dětí doma či změnil, co měl domluveno? Jsem z toho smutný. Vše ostatní klapalo: počínaje tolikrát pomlouvanými taxikáři, přes fantastický hotel, milé lidi v hospůdkách. ČSA zkazily, co mohly. Je mi líto, že tato společnost nese ve jméně slovo „české“. Znám spoustu poctivých českých podnikatelů, kteří si svých zákazníků váží a kteří poskytují kvalitní služby. Přestávám sbírat míle do programu OK Plus. A „České“ aerolinie by udělaly nejlépe, kdyby změnily své obchodní jméno, aby přestaly Čechům a Češkám dělat ostudu.
Odpovědět | Citovat příspěvěk
S CSA letam casto a jsem moc spokojeny.Letaji vetsinou nacas.Ted,co snizili ceny letenek pro mne neni lepsi volba.Letel jsem i se Smart wings,ale to je des,bes.Zpozdeni,neochota,neznalost…M
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Chápu, ČSA dobrý, ale ta cena letenek….radši nízkonákladovky
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Kdybych měl víc peněz, tak taky určitě létám s ČSA. Je to přece jenom naše národní společnost…. Protože jsem ale chudý student, tak létám s nízkonákladovkama:-))))
Odpovědět | Citovat příspěvěk
jojo taky s nimi lítám ráda, i když jsou letenky dražší než u jiných společností, ale to mi nevadí:)
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Já právě patřím k těm lidem, kteří si radši připlatí a neradi cestují s nízkonákladovou společnost a když to jde, vždy se snažím vyhledat lety s ČSA než s kymkoliv jinym. Na ČSA nedám dopustit!
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Také si myslím, že jsou někdy letenky zbytečně předražené. Raději využiji nabídky nízkonákladových společností a oželím občerstvení na palubě zadarmo, než zbytečně letět za takové peníze, ale chápu, že někteří z Vás ocení komfort a jídlo a pití zdarma a rádi si za to připlatí
Odpovědět | Citovat příspěvěk
CSA je dobra spolecnost, ale na evropske lety mi prijde predrazena, stejne tak ja vnitrostatni lety. Ale jinak pohodli a komfort je vyhovujici.
Odpovědět | Citovat příspěvěk
S ČSA jsem poprvé letěla před 8 lety do Kanady a byla jsem velice spokojená. Hlavně s personálem na palubě který byl velice vstřícný a ochotný i s veškerým komfortem. Musím reagovat na příspěvek pana Alexeje, nevím sice jak je to v tuto chvíli s jídlem, ale pro mě je důležitější přátelská atmosféra na palubě, než to, jestli si zaplatím za pivo. Je možné, že se jídlo zhoršilo, to nemohu v tuto chvíli posoudit, ale já jsem byla velice spokojená.
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Od 1.února ČSA nabízejí na palubě pivo, víno a coca colu zdarma. Zůstává také výběr džusů a horkých nápojů- čaje a kávy. Lukáš
Odpovědět | Citovat příspěvěk
Litam pravidelne s CSA, a bohuzel jidlo na palube je cim dal tim horsi. Pred 5 lety clovek tam dostal teply obed a pivo, pred 2 lety pivo porad bylo, ale jidlo uz je hnusny, ted je i pivo za priplatek…
Odpovědět | Citovat příspěvěk
ČSA je leteckou společností s více než osmdesátiletou tradicí na našem trhu. ČSA přepravuje cestující na pravidelných linkách a nabízí spojení do 104 destinací ve 44 zemích světa. Flotilu Českých aerolinií tvoří 49 moderních a bezpečných letadel. Pro vaše cesty do jednotlivých koutů světa používají letadla od tří výrobců – Airbus, Boeing a ATR. Kromě přepravy osob a nákladu zajišťují odbavení cestujících a letadel. Díky špičkovému vybavení a zkušenému personálu odbavují každoročně zhruba 60% všech cestujících na letišti Praha – Ruzyně jak na vlastní linky,tak na lety dalších společností. Levneletenky.cz
Odpovědět | Citovat příspěvěk